7/11-2011


Då var de måndag igen.. herregud va tiden går snabbt.. men tycker att det kunde gå lite fortare så vi kan få ett svar.. :)

Idag är jag ledig och myser med min kära mor.. vet inte vad dagen har för planer för oss än... kanske en tur till mammas maxi.. hon älskar maxi hon.. ;)

Helgen var lugn, jag, paulina o mamma tittade på Så mycket bättre o mös.. tusan va bra det är.. :)

Har inte mer att skriva.. får bli en bild eller två.. har bara bilder från turkiet på denna datan nu, så de får de bli.. men de får jag aldrig för mycket av.. :D

Väldigt livlig bild, allt händer...



Stassebild!



Ja, de fick bli de hela...


Kommentarer
Postat av: plina

Jag uppskattade det! däremot sakbade jag en liten bild på vår nya favorit - wiehe :) han uppskattar allt!

2011-11-07 @ 21:05:54
Postat av: Paulina

upp upp upp uppdateeera!!!

heja heja!!

2011-11-20 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0