Löööördag!


Idag här det lördag o det är min jobbehelg, skulle haft sällskap av paulinisen men hon är på wedding idag.. jätte tjusig var hon med långklänning, lockigt hår o allt. Hopppas på många fina bilder sen!

Ikväll blir det bara lugnt, om vädret tillåter så blir det en liten sittning på bodegan! Det var längesen jag var där nu.. så hoppas att det varma vädret kommer tillbaka snart!! Så att man kan hänga där mycket. :)

Ville bara dyka in o säga hej.. har inget vettigt att dela med mig av..

Drömmer fortfarande om min loomiskille.. :) :) både frida o paulina vill ha en bild på honom, men vet inte hur jag ska ta detta på ett snyggt sätt? Förslag? :)

Ha en underbar lördag!!




Haha!




Kommentarer
Postat av: frida

Tack för den fina bilden! och tack för i fredags osså. Hoppas du laddar inför gobbarocken, de gör jag! kram

2011-05-23 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0