Jag lever..


Hejsan på er allesammans!! Har varit rätt tyst här på sistonde.. hade en underbar helg, helt datafri o sen har jag varit väldigt busy här i veckan. :)

Helgen började med fest i fredags, efter jobbet så tog jag o paulina en drink, sen kom mamma o lennie o vi drack mer.. mycket mer.. blev så pass glada att jag o paulina bestämde oss för att gå ut. hamnade på idas, sen mårtensson. hade verkligen skit kul.. spontankvällar blir oftast det. :) sen hade vi efterfest med mat o dirty dancing, eller mest jag. :) de andra sov. :)

Lördagen bestod av melodikrysset, handling på willys, solning, dansning, ätning av underbar pastasallad, sommardrinkar.. allt detta med världens bästa sällskap, mamma o paulina!! :)

En del bilder kommer visas så småningom. :)

Ha nu en underbar onsdag!! :)


Kommentarer
Postat av: kim

piggelin :)

2011-05-04 @ 13:04:57
Postat av: friiiiiiiiiiiiiiiiisd

Äntligen!!! va härligt med mys på Papajoes (med ett p). =)))) (många smiles, inte dubbelhackor)

2011-05-04 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0