31/5-2011


Nu ramlar vi alldeles strax in i juni o det känns helt fantastiskt!! shit va jag är laddad!! Mår så himla gott just nu!!

Helgen har varit underbar!!

Fredagen började med en liten efterwork på joes med björn.. ett par snabba drinkar för att fira in en ledig helg. :) sen gjorde jag mamma o hennes jobbarkompisar sällskap hemma hos henne.. dansade o drack drinkar. :) sov över hos mamma o fick sedan sällskap av paulina som varit ute med sina klasskompisar. löste melodikrysset på morgonkvisten sen mös vi. På lördagskvällen så var det förfest på joes med paulina, pappa, anton o erik. attans trevligt!! taxiresan in till stan var katastrof.. när vi stod o väntade i regnet så ringde taxikillen o sa att han väntade i stan på oss och att han inte kunde hämta oss nu. så rätt lacka blev vi, fick ringa igen.. plats nummer 25 i kö... gick tillbaka till joes o tog en grogg till.. men till slut kom vi in till morfars. träffade bror o sofie som bjöd till dans. sjukt kul!! kommer bjuda med ett helt kollage av goa bilder från den kvällen. :)

Söndagen gick i mysighetens tecken.. jag o paulina tittade på skilda världar i cirka 12 timmar i min säng.. hahahahaha!!!

Igår solade vi, o jag tvättade. Sen var jag o mamma o käkade hos mormor o morfar på kvällen. :)

UNDERBAR HELG!!! :)

Bilder kommer snart.. dom är helt klart värda att visa... :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men allvarligt! Vad hände med Loomis??

2011-05-31 @ 20:42:36
Postat av: Paulina

haha fantastisk helg faktiskt...vet dock inte om vi ska vara stolta över att ha kolla skilda världar 12 timmar i sträck!!

men vi blev ju aldrig trötta på det :)

2011-06-01 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0