25/5-2011


Ikväll ska jag äntligen få tjabba lite med kimsi igen, typ 10 månader sen sist.. o kvällen till ära så följer ju frida också med. :) helt underbart! middag på gastons o kanske en avslutning på harrys. :)

Jag mår så sjukt bra just nu! mitt liv är underbart! o paulinas liv är underbart, examen o grejer! malin kommer hem en helg som passar så sjukt bra. jag ska på två resor.. ska på vallarna med mormor, morfar o paulina.. allt är perfekt! :) ville bara dela med mig av detta!!

Imorgon ska jag ta tåget klockan 07.00 för att bege mig till växjö för ett litet kassamöte. :)

Have a lovely onsdag!



Se så glad! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha jävla bra bild! så mysigt med gastons! hoppas du har riktigt mysigt med tjejerna nu! snart är det du jag o turkeland!

2011-05-25 @ 22:02:30
Postat av: kimsi

Mysigt!!!

2011-05-26 @ 07:26:53
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0