Clabbe is den skyldige!


Med hjälp av både Sofie och meine Rasmus så har vi nu kommit fram till att det var clabbes näve.. han är den skyldige till att jag blev så fuller.. men tyckte att clabbe var i underbart fin form! :) och det var en riktigt stor upplevelse att få se paulina o uffelilles relation blomstra på det viset. :)

Jag vet inte när ni fyller år riktigt.. men vet i alla fall att det ska firas ikväll!! Ha en underbar kväll o massa GRATTIS till både Sofie o Barso!! :)






Igår var de ju premiär för emelies heliga tisdag.. åhh va lycklig jag var.. mmm.. som jag mööös... o pratade med mamma i varje paus med.. attans mysigt!!

Just det ja.. på måndag är det dags för mammas överrasknings present från mig o paulina.. vi ska hämta henne klockan 07.12.. sen ska vi ta henne på äventyr.. en heldag, bara vi tre!! ser framemot det sjukt mycket!! :)

Ikväll blir det dubbeldos av big brother, får ta igen det avsnittet jag missade igår.. ska bli trevligt..

Have a lovely onsdag allesammans!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag fyllde år i fredags :D och tack:)

2011-03-16 @ 15:24:10
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Sofie igen

Och sjukt snygg bild förresten ;D

2011-03-16 @ 15:24:45
Postat av: Barso

Jag uppskattar bilden!!

2011-03-19 @ 21:08:43
URL: http://bekantasbekant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0