Awesome!


Dagens väder fick mig att tänka på ordet awesome... förra våren o sommaren så var det ordet som gällde.. jag o paulina använde de hela tiden o allt var så himla awesome hela tiden.. :) jag hoppas att det kommer vara det nu i år med.. :) något som är awesome är ju vår resa som sker i juni.. two weeks in turkey!!! looovely!!

Ikväll allesammans börjar desperate housewives igen!! o jisses vad jag ser framemot detta!! är lycklig i hela kroppen!! :) meine heliga tisdag is back!!

Jag o paulina har blivit lite smått besatta av big brother... jag älskar big brother, har alltid gjort o kommer alltid att göra.. och i år fick jag lina att titta på det med.. jag uppskattar faktiskt gurkis, trodde inte jag skulle göra det.. men han har charmat mig.. o martin så klart.. samt peter! ;) igår var det så gott när simon var så himlens full o gurkis blev alldeles orolig.. jag är en sån nöööörd!! :) and i love it!!

Ha nu en mysig tisdag!!





Jag o mina två mest aktiva kommentatorer just nu.. loovely!! :)

Sen vet jag inte om det är klas eller strumpans näve... klas??!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, det är Claes ;)

BigBrother - finns det någon tid som är helig i detta hushåll så är det mellan 22-23 !!! :D ha ha Trodde också att jag skulle bli knäpp på Gurkan, men han är ju bäst ;)



Ha en fortsatt mycket bra dag!! =)

2011-03-15 @ 12:12:17
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Japp det är Clabbe. Haha det var han som var skyldig med att hela tiden fylla på =)

2011-03-15 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0