Vallis!


Vallis som jag brukar kalla det.. vallarna då alltså.. :) Det är ikväll det gäller.. klockan 18.00 hämtar vi mormor o morfar. :) Hoppas verkligen att vädret är med oss!!!

Igår blev en trevlig kväll, hängde med pappa o anton till stan för en öl, hamnade på morfars bakficka med några öl, lite mat o sen drack jag red bull/jäger. :D attans god! lite såsig blev jag allt, men det är gott o se. :D paulina kom o joinade en stund sen o kvällen avslutades med lite mat o data hemma på bodegan. :)

Det var la allt för idag tror jag.. ska göra mig lite snoffsig snart.. :D

En liten strawberry daiquiri nu hade inte varit fel! :)



PEACE!


Kommentarer
Postat av: Paulina

vallis! när fan sa du det sist??

du är för tokig!!

jaaa...snart åker vi...ponchona får packas ner!! :)

men massa myyys!!

2011-07-08 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0