11 juli 2011


Hej på er allesammans!

Vill inleda med att säga att jag tänker på dig paulina.. fem veckor framför dig på los gigantos.. strängt!! men jag ska stötta dig!

Helgen har varit jätte mysig!!

Vallarna i fredags!





Sommarhäng hos Josse o Andreas i lördags... med massa grille, kubb o lite dans framåt småtimmarna..





För mer bilder, kolla www.cocktail.blogg.se !!! Jag hade ingen kamera med mig..

Igår var det mys hemma hos lisa.. hon bjöd mig o paulina på riktigt god mat o lite vin till det.. sen satt vi o pratade o bara mös.. verkligen jätte trevligt.. så snart bjuder jag igen på bodegan! :)


Stora städdagen idag, ska stövla in i tvättstugan snart.. sen fräscha till the badrum och maybe dammsuga lite.. and dammtorka.. :)

PEACE!!

Dagens låt: Tarkan - Öp


Kommentarer
Postat av: plina

gosenisse!! :)

ja himla mysigt var det igår...jävla massa ollonborrar bara!! :)

crazy!! stääädar du?? :)

2011-07-11 @ 15:45:56
Postat av: pli9na

haha goa kommentarer jag fick!!

ja jag blev nog lite lite lite smysåsig...ja varför inte en mildsås!! :)

farfis...han är go den!!

ja...amcam han ringde..eller hans bror...min andra farbror då?? näää...bara amcis!! :)

2011-07-11 @ 15:50:47
Postat av: Emelie

Fasiken va många farbröder du samlar på dig.. o med släkt över huvudtaget.. jag lyckades inte få en enda.. :( men det ska jag roda bot på i september.. har fått en ide på present till kevin borgsi. :)

2011-07-11 @ 16:04:41
Postat av: plina

jasså vad då för nåt?? :)

haha du är för givmild!!

ja sjukt mycket släkt..som jag kan bada i!! :D

2011-07-11 @ 16:50:19
Postat av: Emelie

Som du kan bada ja.. awesome!! ett memoryspel med massa bilder på han o oss typ.. tycker det var så himla käckt! :) hahaha! funkar din mobil än? har skickat vilken sallad du vill ha.. ska stövla iväg o handla snart.. :D

2011-07-11 @ 16:55:02
Postat av: plina

Haha va käckt!! :) du är för gosig!! :)

gör det inte för stort bara...så våra killar kan känna sig lite speciella :)

Ja...men den blinkar o piper så den dör när som!

jag skrev tillbaka ju - överraska mig!! :)



nu är det bara två timmar kvar..gott!!

2011-07-11 @ 17:24:02
Postat av: plina

timmen kvar...

2011-07-11 @ 18:11:36
Postat av: Anonym

nu har jag precis stått o tjabbat gott med uffelille!!

2011-07-11 @ 18:22:14
Postat av: Emelie

Hahahahahah!!! det hoppas jag verkligen att du har.. det var det goaste på länge.. uffelille.. lever han än? :)

2011-07-11 @ 18:54:33
Postat av: Lisa

Ni är såååååå välkomna igen <3<3<3<3

2011-08-15 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0