7/8-2011


God förmiddag allesammans! Hur är det med er en söndag som detta??

Jag mår bra.. trots min sjuka.. näsan rinner fortfarande, den vill inte ge sig..

Igår var det lite bjudning på Papa Joes... drack lite drinkar, men vid elva fick jag o Paulina huvudvärk så vi fick tacka för oss.. men det gjorde ju att vi är hemskt pigga idag. :) Lite bilder togs självklart.. men det får visas i ett annat inlägg, möjligtvis framåt kvällen här..

En lite speciell hälsning till kära mor min.. som brutit foten o få gå med gips o kryckor.. stackare! men skiten åker av innan turkey! ;)

En liten gammal gosig bild får avsluta detta! :)



Den var väl gosig om nån.. :)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hur harhon lyckats med det? tur att det aker av innan turkey!!

2011-08-10 @ 09:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0