Påsken 2011!


Här kommer min Påsk 2011 i bilder! Enjoy! :)

Skärtorsdagen!

Jag, pappa jan, paulina och lennie satte in oss på papa joes!! :)







Långfredagen! Den enda lediga dagen... fixade maaassa i min trädgård!

Frukost på Papa joes!





Trädgårdsinhandling!



Massa fix!!



Raddetyet är i farten!



Sen var det solning som gällde o paulina var i kyrkan, men som hon tillbaka igen, tog sig en drink, ställde bilen o läste en tidning.. visar här mamma o pappa hur hemskt smal modellen hade blivit..



Provning av olika isglassdrinkar. :)



Sen blev det trädgårdsyatzy på bordet som jag inhandlat. attans trevligt!!



Sen gjorde hela familjen stress!! Pappa jan vann..



Sen blev det natta.. o jag vaknade sedan upp till en underbar lördag, även i detta läge kallad påskafton.. jobbade till fyra, men sen var det hem o vattna mina blommor.. o se så glad jag är. :)



Fick denna påskafton besök av paulina o jonas. :)



Grillning!





En härlig drink på maten!!



Söndagen bjöd på jonas, anton, filmspel o hattar!! :)







Anton var trött!



Det var allt för denna påsken.. finns ju en hel del fler bilder.. men nu får det vara bra! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

hur kunde jag missa hela påskinlägget?? Jösses!! :)

Sjukt goa bilder!!

o dem där twisterdrinkarna var inte helt fel...kanske hade varit gott i en mjölkdrink??



riktigt myseinlägg iaf!! o jag invigde mina shortsaböxer!! goott!!

2011-05-09 @ 16:47:00
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0