Hej!


Hej på er mina vänner! Har haft en underbar helg, jag o paulina festade lite hemma hos mig på lördagen. hade sjukt trevligt! spelade gamla skivor.. jisses va minnen man har! spådde även paulina med en kortlek som vi gjorde förr i tiden!. :) sen var vi på idas o mårtensson. väldigt lyckat faktiskt! väldigt trevligt på idas speciellt! ;) bilder från kvällen kommer inom kort. :)

Sen på lördagen så tittade vi på Twilight, den tredje filmen. vi var ju så illa tvungna, den är ju med på listan. men vi gjorde det bästa av situationen, låg i min säng o mös till det.. lite dagen efter var vi ju. :)

Ikväll är det tisdagstraditioner! and i loooove it!!




Kommentarer
Postat av: Paulina

ja...det var riktigt festligt på idas...tänk att hjärtert stegade in sådär!! :D



idag ska du mysa med dina serier o jag ska bege mig till teatern o få se ola in action!! :)

längtar till torsdag o vårt filmmys!!

2011-04-05 @ 15:52:41
Postat av: cissi

gillar ni inte twilight filmerna? :P

2011-04-05 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0