Fortsätter att vara nörd!


Jag tar ditt tips Fridis o tar lite kvinnokaraktärer som jag INTE uppskattar!!

Först ut! Rebecka Bovallius från Skilda världar..

Har ju börjat titta på det nu igen o hon är taskig! Riktig satmara!




Sen har vi en från Sunset beach, tittade väldigt mycket på det när det gick för ett par år sen.. det gjorde min farfar med, men han uttalade det "sankta bitch" Haha!!

Uppskattade verkligen INTE Annie, tyckte hon var så jävlig o skulle förstöra mellan ben o meg. o så tyckte jag att hon var ful med. :)



(Här med Ben)

Vet inte varför jag inte gillar henne, men gör bara inte det!!

Från Greys anatomy... kommer inte ens ihåg hennes namn.. sträng är hon!



Melrose Place var ju bra när det begav sig, men en jag inte gillade var ju givetvis Kimberly. Där kan vi snacka psyko. :)




Den sista för idag får ju bli hon som är värst för mig!! Hon förstår hela tiden mellan mina Brenda o Dylan.. Jag gillar henne inte alls.. fy fan för henne!

Kelly Taylor!





Fler önskemål på kategorier Frida, eller någon annan?

Älskar att få vara NÖRD!! :)


Kommentarer
Postat av: Barso

Cristina Yang heter hon från Greys!

2011-04-27 @ 16:56:23
URL: http://bekantasbekant.blogspot.com
Postat av: Barso

Cristina Yang heter hon från Greys!

2011-04-27 @ 16:56:43
URL: http://bekantasbekant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0