Big brother!


Va är det för skit egentligen?! Alla klagar alltid på bb, speciellt denna omgången, har ju varit massa skriverier.. Men jag är endå stolt att säga att jag älskar det!! Gud, det händer flera gånger att jag skrattar högt o hjärligt. speciellt förra veckans avsnitt med skräcktema! fan va kul det var!! gurkis är ju helfestlig! o kul när rodney blev så jävla rädd!! Jag uppskattar dom allra flesta i huset, o uppskattar att titta på det. Christian är ju helgo när han dansar till exempel, o martins o saras lovestory som man bara vill ska blomstra ut.. Men mest liggduglig för mig är ju ändå peter! gillar han!! :) Var bara tvungen att tjabba av mig lite.. är ju en klassisk bb-nörd. :)

Vad tycker ni? Vem hejar ni på? :)

Det har jag ju glömt säga.. jag hade ju tv11 på pappas nya tv där vi kunde ta emot digital sändning, men dom har tagit bort tv11 nu! :( så får nöja mig med att ligga ett avnitt efter o se det på datan. :( är helt knäckt! Har man en bra dag så regnar det!! hemskt va bitter jag blev. :)

Ha de nu så bra denna afton!! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Här har du en till som skrattar till BigBrother :) hahha

2011-04-06 @ 17:55:57
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: cissi

jag gillar gurkan och Simon, Rodney har växt i mina ögon, jag gillade inte han alls innan men nu e han helt okej =)

2011-04-06 @ 21:50:04
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Paulina

ja det är ju helt underbart!! christian är ju helt fantastisk när han dansar haha!! o simon är så festlig när han är full!! haha!! synd att du inte kan se det å tv bara...jävla sätt!!

2011-04-07 @ 09:23:26
Postat av: Kasparana

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-08-23 @ 09:56:08
URL: http://kasparana.blogbloc.com
Postat av: Kasparana

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-08-23 @ 09:56:19
URL: http://kasparana.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0