7/4-2011


God middag!! Hur är det med er idag? Själv har jag varit uppe o studsat sen halv sju idag, det är tidigt, tidigt för att vara mig i alla fall. :)

Jag håller med dig cissi, tycker med att roddan blivit bättre, han blev ju sån toffel o mes när sanna var i huset.. hon var ju ett skåp den med ju.. tur hon fick lämna tidigt. :)

Ikväll o imorgon ska jag o lina ge oss in i vår härliga filmlista. Och nästa film till rakning är sagan om ringen-trilogin. Världens största bög film som pappa jan skämtar om.. :) hans humor den. ;)

Jag har ju inte sett dessa filmer, o det är ett medvetet val. har helt enkelt inte orkat! pallar liksom inte.. men nu är dom med på listan, så det är bara att se glad ut. Paulina tycker att dom är bra, så får lita på henne. :)

Sedan går vi mot en jobbehelg, så inte några festligheter.. ska mysa istället! :)

Ha en underbar torsdag nu!!



Uppskattar mitt hår här.. så långt.. o lite brun ser jag ut med. like it! :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

du kommer gilla dem!! jag lovar :)

så mysigt vi ska ha!!

o va fan hände med gilbert?? haha

2011-04-07 @ 15:35:12
Postat av: friday

Jag längtar till Papajoes bodega öppnar!

2011-04-08 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0