6/4-2011


En vecka till mina födelsedag idag! Trevligt! Fast i år känns det inte så avancerat.. jag är ledig helgen efter min födelsedag men då är Paulina upptagen. Och att slå till med stor fest känns inte roligt utan henne faktiskt. Sen jobbar jag HELA påskhelgen. :( så jag får spara på krafterna o slå på stort nästa år, då är det ju lite jämnt med!

Igår var det ju tisdagsmys, men gick på en rejäl nit när kanal 5 sket i cougar town o sände en dokumentär om charlie sheen.. visst han är väl stollig och så nu, men låt han va.. för jösse namn! jag ville ju mysa ner mig med mina serier. :)

Jag uppskattar livet rätt bra annars nu! :) Bara så ni vet!



Hur legat är inte mitt hår egentligen???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0