29/4-2011


Sista dagen på mitt sju dagars pass nu.. så himla gott, eller vad säger ni? En dag som detta så kan ju inte fredagar vara bättre! :) har cyklat sju dagar till jobbet nu o det är roligt att det blir lite lättare för varje gång. :) lite snabbare går det med.. jag är ju lika svett o dan när jag kommer fram, men det känns BRA!! :)

Idag är det bröllop o pappa jan har åkt till london dagen till ära.. :) bara för att gå på bröllop, pastor andersson som han är! :)

Ha en gosig fredag!



Här var han nyköpt o grann!! min cykel! <3


Kommentarer
Postat av: Paulina

äntligen har du snart helg!!

gott för dig!! uppskattar att pappa jan är så mycket för det här med kungabröllop så mycket att han bestämmer sig för att se det live!! :)



o aladdin...han är mysig den!

2011-04-29 @ 15:55:58
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: frida

men uppdatera dåååååååååå!! =)

2011-05-03 @ 10:32:50
Postat av: Kim

Saknar dig me!

2011-05-03 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0