26/4-2011


Betalade jag mina räkningar igår? ja, det gjorde jag.. efter en go cykeltur hem så var det de första jag gjorde.. :)

Jag läste mina gamla inlägg från förra året i april.. jag var lite olycklig o bitter.. när jag ser på bilderna så kommer jag ihåg hur jag mådde. o det är så skönt nu!! att jag mår så förbannat bra just nu!!! livet leker!! solen skiner! :) papa joes är öppet!! :) :)

Hoppas ni mår precis lika bra som jag!!

Har haft möjligheten att tjabba med rasmus lite mer än vanligt dessa dagar, då hon är i göteborg nu. blir billigare för oss att prata massa onödigt men samtidigt livsviktiga saker. :)

Ha en underbar tisdag!! :)


MASSA KÄRLEK!!!!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Det ar underbart att fa tjabba om alla dessa livsviktiga grejer. jag ringer ikvall och berattar om gardagen =) Massa pussar till dig min Gunnar.

2011-04-26 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0