24/4-2011


Hej!! Trots att jag är mitt i ett sju dagars pass så mår jag skit bra! Denna påsken har varit väldigt trevlig! Bättre än förra året vill jag nog säg.. den var la trevlig för kvällen.. men dauliga minnen. :) skit i det nu!!

Har faktiskt tagit massa bilder i dagarna här.. så ska lägga upp dom snart i ett långt gott påsk-bild-regn!

Igår var det paulina o jonas tur att joina på papa joes! attans trevligt, lite goda isgalss drinkar o grillat. blev gudomligt gott! en god köttabit o lite sallad. o en korvajävel slank ner med. fast en gled ur näven på jonas o ut över mammas smultron. sen gled den ur näven på pappa jan med. o imorse var den borta.. mysteriet med jordkorven. :)

Ha nu en underbar söndag!!



Jag vill vara brun o grann!! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha jävla korv...den ville bara iväg!! :)

undrar var den begav sig till slut?! :)

jaaa...snart är vi bruna o granna båda två...tuuuurkeeeeyy!! som jag längtar...jisses!!

:)

tack för en trevlig påskhelg!!

2011-04-24 @ 12:53:08
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

vad hade du för kommentarrace på min sida?? gott o seeee! jag blir så gaaaalen...ja herrejistikanes frid va du blev piggsi när jag bröt tystnaden igår!! haha! aaaawesome!

2011-04-24 @ 13:39:19
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0