19/4-2011


Hejsan på er!! Jag har haft en otroligt mysig helg, synd bara att det går så förbannat fort. :(

Lördagsmys med melodikrysset o stan, synd att de regnade lite, hade velat ha strålande sol. Sen har jag o paulina börjat kolla på skilda världar nu.. jisses va bra! hahaha!

Bilder från helgen kommer lite senare.. hade ju premiärcyklingen i lördagskväl.. cyklade ner till östra stranden. :) sen därifrån till en annan fest i stan o sen hem. :)

O mys hos mormor o morfar i söndags! sjukt god mat o sen kvällsmackor på det, samt lite bingospel. :)

Saknar vår härliga tid också cecilia! brenda o dylan, cj o cody!! fan va mysigt vi hade! o när vi fick oväntat besök, när dom bara klev in genom ytterdörren o tittade på oss. :) och när du matade mig med inlagd gurkar. :D

Ha en underbar tisdag!


Kommentarer
Postat av: Paulina

skilda världar...inte bra! du börjar bli lite besatt :) fast jag är mer sugen o titta på det än vad jag trodde jag skulle vara :)

2011-04-19 @ 13:48:57
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

tack för dina goa kommentarer!! :) haha...det är det där gamla raddiga linnet som jag hade ett i ljusrosa o ett i ljusblått...fy fasiken!!

conny...trodde jag skulle få en helvändning i meningen...men icke!!

2011-04-19 @ 13:54:18
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej Emelie!!!!



Kan inte jag få komma ner å vinna över er i POPQUIS en gång??? Är det Onsdagar??? Typ nästa Onsdag då.

Har minsann sett att du brukar hänga där.

Kram

2011-04-20 @ 07:22:11
Postat av: fri da

Tack för förra inlägget, mycket uppskattat! Sitter här och funerar lite.. såg du Sunset Beach på 4:an? Meg & Ben var ju perfekta ihop. Vilka minnen!

Förslag på nästa tema: favorit bitchar i tv! Kan genast bidra med Rebecka i Skilda världar.

2011-04-20 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0