10/4-2011


Igår kväll blev det vinmys på papa joes inneservering. :) fridayy kom förbi en sväng. :) hade lite frågetävling, åt pizza o drack vin. sen lyssnade vi på goa bitar o tittade på youtube klipp.. hittade ett klipp som var så jävla bra!! ska se om jag kan länka till det i ett senare inlägg, sitter lite illa till nu. :) sen kommer även en bild eller två från gårdagen i ett senare inlägg. :)

Vad hittade ni på då? (älskar att jag ofta skriver en fråga till er så här, men att ni aldrig svarar.. men jag ska keep it up!)

I eftermiddag blir det storstädning o inventering på papa joes! ser framemot detta!! det varma vädret är äntligen på väg!! :) yeeeaaah maaan!




Dagens plus!!



Legolas! För att ha givit oss! "They are taking the hobbits to isengaard!"


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag sov i soffan efter kvällsmaten, sen runt 1 eller så, bytte jag till sängen. Nice info va!? :P

2011-04-10 @ 17:48:13
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Paulina

jag tog det mest lugnt och chillade med mina föräldrar, sen åt vi lite kinamat! :)

o premierade med att springa mjölkarundan :D



uppskattar legolas-låten!

bra grejjer!! :)

2011-04-10 @ 18:04:09
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha jag vet...jag är för crazy...men uppskattar de här små o egentligen oväsentliga inläggen!

2011-04-10 @ 18:05:07
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Barso

Jag var bakishängde i soffan md viktor. Åt chips och glass och hade det allmänt gött!

2011-04-10 @ 19:40:32
URL: http://bekantasbekant.blogspot.com
Postat av: frida

jag var på papajoes jue! jädrans trevligt folk som hänger där faktiskt.

We´re taking the hobbits, We´re taking the hobbits, We´re taking the hobbits to isengaard!



Tudelooooo!

2011-04-11 @ 08:39:09
Postat av: KIm

Jag har packat upp massa flyttlådor och var Ute och åt på restaurang med mina föräldrar på kvällen!

2011-04-11 @ 10:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0