Hejsan hoppsan!


Hur är det med er allesammans?

Med mig är det så där ska jag erkänna.. är så sjuk.. o det är sååååå synd om mig. förkyld, täppt i näsan, ont i ögonen, ont i heeeela kroppen o idag har jag mått illa med. :( strängt o vara emelie i dessa tider..

Annars mår jag rätt bra.. gick in i en liten mini svacka efter att jag kommit hem från turkey.. mådde dåligt över livet.. allt kom över mig.. grejer som hänt innan o saker som hände i turkiet.. allt! men det börjar bli bättre!! :) Börjar hitta tillbaka till emelie igen.. har varit lite ostabilt. blev ju lite heartbroken för ett tag sen.. men det känns bra nu!! är otroligt glad för alla inblandade!! det är jag verkligen!! från djupet av mitt stoooooora hjärta!! Jaja nog om mitt skit snack!!

Vill väl passa på att tacka paulina då! hon har fasiken fått ta allt!! allt mitt tjat o min heartbrokenhet. Du har varit en klippa!



I´m back baby! (som paulina brukar säga)

Kommentarer
Postat av: masis

kom igen min vän, kom igen!!!

2010-09-29 @ 19:01:55
Postat av: Kim

Man behöver bli nerklubbad någon gång, för varje gång man reser sig så är man starkare!



Åh Paulina.. hon e fin hon :)



Ta hand om dig vännen

Kram

2010-09-30 @ 07:08:57
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

skönt att det är bättre!!

i´m with you man!! Maaaaan!! :)

2010-10-04 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0