Lööördag!!!


Vad du är sööt Sofie!! TACK! :)

O majsis.. jag tror att det är min nu kanske.. jag har nog stulit den av dig!! :)



Ikväll blir det miniutgång.. jag ska ju jobba imorgon så de får bli jävligt passivt!! En flaska vin sen är det bra.. :)

Men vill däremot att paulina ska festa till det.. inte mycket men lite.. :D o hon kommer vara så het ikväll.. hoppas du kör på en varbergrepris! :)



Haha! var tvungen att ta denna bilden! älskar kims pose!

Igår var verkligen en mysdag.. lite städning o how i met your mother. sen var det storhandling med paulina.. var överallt o ingenstans.. men köpte mig ett par nya partyskor. kanske en invigning på dom ikväll. :)

Ha nu en förträffligt trevlig lördag allesammans!!

Dagens STORA minus: Kunder! Usch!
 


Kommentarer
Postat av: masis

hello again - du får den mer än gärna - jag har fler! kram

2010-10-23 @ 12:18:27
Postat av: Kim

haha vart e hållningen, jag kan fortfarande inte komma ihåg vart vi hitta korgen???

2010-10-26 @ 14:37:22
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0