Jag längtar till julen..


Mmm.. det gör jag verkligen!! massa tända ljus, julsånger o slå in paket! :) synd bara att jag jobbar hela julen.. men jag ska göra det bästa av det. :)

Idag är pappa jansi i stockholm med jobbet.. dom körde dit så pappa jansi var uppe o studsade vi tre inatt. :) vaknade till när han skulle gå, tänkte ropa till o säga hej då, men då hade jag säkert skrämt skiten ur den gamle. ;)

På lördag blir de bob med lite jobbarkompisar, en kille på jobbet ska spela! :) ska bli ytterst trevligt!! sen fyller ju lennieboy år på söndagen så då får vi ju fira han med. :) gott o se!!

Hopp o hej leverpastej!! (ville avsluta på berts vis)





Kommentarer
Postat av: cissi

Åhh jag längtar oxå efter julen :) Har redan fått julkänslor =P haha

2010-10-13 @ 15:29:09
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Kim Nylin

LÄNGTAR med, ska snart sätta glöggen, då börjar det lukta jul!

2010-10-14 @ 07:24:33
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0