Idag är det Steeens städdag!


För det är lördag!! lördag hela dagen!! awesome! :) ikväll blir det mys med frida! lite mat o vin.. ska bli redigt trevligt o träffa fridalilla.. var ett tag sen nu ju.. hon har ju lämnat goda gigantos!

Igår var det ju ullared för hela slanten o jävlar vad med folk det var.. shiiit.. lite för mycket faktiskt.. tappade shoppinghumöret.. men trots det gjorde jag av med 3000:-.. fattar inte vad jag köpte.. pappa jansi fick tre tröjor i alla fall.. o jag fick lite kläder med.. men tror ni jag fick några leggingsaböxer??!! Näää!! för de var slut!! :( tragiskt!! jag o paulina köpte likadan jacka med.. fast i lite olika färger! dagen var jättemysig o det var mysigt att spendera den med familjen nilsson. :)

See you ikväll meine fridis!!



Hittade en gammal bild på mig o plina.. vad gör vi?



Kan det vara jumpstyle? :) (ovad har jag på mig? haha)

Ha en jävligt trevlig helg nu allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

herregud vilken raddebild!!u

uschannamej!! det är nog jumpstyle kan jag tro!!

den kvällen var jag då rakt inte i mitt esse!!

jisses!!!

2010-10-13 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0