Förfest hos underbara barso o viktor!!


Hamnade på förfest hos paulinas klasskompis carro o hennes pojkvän viktor i lördags!! väldigt, väldigt trevligt!! :) kvällen fick ett fucked up slut dock, då stackarna hade inbrott när vi var istan.. blir så sjukt lack!! inte okej, INTE OKEJ!! lider verkligen med er! sen att jag glömde min mobil hos dom när vi gick in till stan så att den också blev stulen är sjukt tråkigt. men det är inget mot var dom är/var med om!!

Men vi hade jätte mysigt på förfesten så tänkte visa några bilder så får vi försöka komma ihåg de mysiga med kvällen..

Värden själv Viktor!



Söta värdinnan Carro aka Barso!! :)



Jag o paulina!! :)



Paulina var så sjukt het i rött!!



Söta, sötaste Sofie!!



Rosé!



Glada fruntimmer!



Danstajm!!









Tack folket!! ;)




Kommentarer
Postat av: Paulina

hahahaha...bra bild från soffan!!

ja fy fasiken vilket illa slut kvällen fick!! :(

sjukt tråkigt!!

jag fick dock återse en gammal vän när vi tvunget skulle in o leta på <3<3<3 en sista gång!!

vet dock inte om jag ska köra med dock läppstift mer på ett tag! haha!!

o du fick lärt dig motorcykeldansen med!! gott o se!

2010-10-25 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0