Är det bara jag här som är dum i huvudet?


Haha.. klockren kommentar!!

Det var för många herrans års sen på en fest.. han som hade festen hade en lite tossig granne som var inne o gästspelade lite under kvällen. tror inte hon hade alla hemma. o helt plötsligt kommer hon in med en kakform o säger högt, är det bara jag här som är dum i huvudet? sen gick hon.. fan va vi knäckte oss.. det finns för lite sånt folk i världen. ;) haha!! Var tvungen att dela med mig.. har haft det på huvudet hur länge som helst.. undrar varför?

Igår var det emelies stora bakdag!!! jag var crazy!! :) kommer visa bilder på detta i ett senare inlägg.. :)

Ha nu en fantastisk tisdag! Glöm ej desperate ikväll!! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0