20/10-10


Onsdag! Kungarna ikväll.. kan inte sluta titta på det.. kan inte sluta älska de.. :) jag är för sträng! :)

Har fått ett how i met your mother sug.. köpte första säsongen på gekås för endast 99 kronor! rena rånet. :D men den första säsongen gick fort, efter min enorma bakfylledag i söndags. så fick inhandla tvåan i måndags... legendary!! ;)

I helgen blir de antaglien en liten utgång.. får se vart som händer.. på lördag i så fall med mitt allt!! :) var så längesen.. dansidansi.. o så ska jag fylla dig!! hade varit förträffligt!! :)



O på fredag ser fredagstraditionen ut att bli utökad med ett huvud!! kommer få fiiiiin besök från varberg! min bästa cypernbuddie!! kimsi!! :)



(ser jag inte för go ut i hatt? ska kanske börja med det på heltid?)

 
Ha en trevlig onsdag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0