12 timmars pass!!


Yeeeaah maaaan!! idag ska jag vara at giganto i 12,5 timme för att vara exakt!! kan de bli bättre? ;) plinisen ska ju vara med på kvällsmötet idag så det känns bra!! jag är ju hennes chef! haha! awesome!!

O vi har så mycket att titta på.. jag o mitt allt.. terror på elm street (alla sju filmerna), redan sett de två första dock, sen har vi scrubs (säsong 8), how i met your mother, moulin rouge, (jag har inte sett den o han är ju så mysig i den, enligt paulina är ewan de), blade (en av paulinas favoritfilmer från förr som jag inte sett) o sist men inte minst så måste vi läsa laura palmers dagbok ihop.. ni vet twin peaks! fick ett sug båda två för ett tag sen att titta på tp en runda till med.. men tror inte tid finns.. vi är ju två så busy womens! ;)

Hoppas ni älskar mitt utlägg om detta!! :) jag uppskattar det själv i alla fall!

Annars då? hur leker livet för er? Jag mår jävligt bra just nu.. gott o se!



Vad vore livet utan en gul poncho? ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad vore livet utan dig?!

2010-10-21 @ 18:04:42
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: masis

e de min???

2010-10-21 @ 18:32:19
Postat av: Paulina

haha....jag uppskattar nog detta inlägg mest!!!

som vi har grejjer att titta på!!

när ska vi hinna med allt??

crazy

2010-10-25 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0