Nya ute möbler, racklettning o en himla massa program!


Ja, mysig lördag! Det var det verkligen! Pappa jan har ju fräst till det o löpt nya utemöbler. blå tjusiga.. attans stort bord jämfört med va det var innan.. men de bidde så fint. invigde med uteplatsciggen igår. :)



Paulina höll mig självklart sällskap!



Tråkigt nog var det lite kyligt ute, så fick rackletta inomhus, men de gick bra endå. :D



Här ligger köttbitarna redo.. tog lite tid o det smakade inte jääätte gott, så vi är osäkra på ifall vi tar de fler gånger i sommar.. men jag tror faktiskt att vi ger de nått försök till i alla fall.. mysigt o sitta ute o göra de. :D



Pappa jan ser så härligt bitter ut när han kommer med salladen som vi ska rackletta skiten ur. :D



Haha!

I samband med maten så satte vi på en himla massa program.. o de är väl för käckt.. ett par grejer är faktiskt helfestliga!! :) framåt tio tiden så bestämde jag o paulina oss för att runda av kvällen med ett avsnitt twin peaks i min säng. :D mysigt..

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är öppen för förslag! (som flickan sa)

Är ledig imorgon i alla fall... gott!!! :D


O för att inte glömma mitt o paulinas nya motto.. kan lasse kronér, så kan vi!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja...du jag o lasse kroner!!! sjukt bra!!!

2010-05-12 @ 18:04:05
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0