Ny vecka, nya tag!


Nu ska jag sluta vara raddig! o jag känner att det kommer gå bra.. :) tänker inte lika mycket längre o helt ärligt så skiter jag i allt nu! Förutom mina vänner! dom som man kan lita på! :) mina riktiga vänner!

Efter en helg i varberg så är man ganska mör... i söndags när jag o paulina kom hem så åt vi en god tonfisksallad o tittade på film. massa mys! sen kom oscar på kvällen, tjabbade o tittade på tv. eller mest tjabbade, hade inte träffats på ett tag så vi fick ju gå igenom allt!! :)

Igår var det emelies lediga måndag o då är de tvättning som ligger på schemat! :) mamma kom o hälsade på o hjälpte mig med tvätten. TACK mor!! de var jätte snällt.. jag var ju lite töttsig. :) sen kom även paulina inom o sa hej! MYS!

På fredag blir de mysigt o fräsigt! jag o paulina ska åka till ullared.. o vi ska åka tidigt.. redan vid sju på morgonen! jag kommer vara så tött.. haha.. men det kommer vara värt de tusen gånger om. :D

Tack igen kimsi för vi fick bo hos dig i lördags..!! :)

Ha en underbar tisdag allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0