Hallå eller??!!


Hur är det med er denna vecka? med mig är det så där.. det är mycket som händer just nu.. en del smågrejer, men när det händer samtidigt som allt annat så blir de tufft för psyket. o jag ligger ju inte inne med något superman-psyke precis... jag vill verkligen bara spy ut all galla här, bara skriva av mig all skit.. men det är nog inte det smartaste. vet att inte så många läser min blogg, men någon berörd kommer ju säkert få reda på det.

Måste stänga allt o alla nu!! lägga min energi på folk som verkligen bryr sig om mig.. som ger mig massa energi! som tur e så finns de gott om såna just nu.. 

Rasumus, fast du är långt ifrån mig! vill att vi ska vara tillsammans nu.. stötta varandra.. du har fått det lite tröjligt med.. längtar så sjukt mycket tills du kommer.. så vi kan ge varandra styrka o LÅÅÅÅDA! :) (vill ha bild på r*ltarna omgående :P)



Kimsidimsi.. du är o kommer alltid vara en energispruta, snart kommer jag o röjer med dig i varberg. ser vääldigt mycket framemot detta. :) den 15 maj för att vara exakt!! efter den lördagen så kommer varberg aldrig vara sig lik. haha!



Måste passa på o tacka Paulina, hon får stå ut med mitt tjat. haha! stackare. men de behövs vara bajs nu, för snart kommer jag igång o det är då sommaren kommer bli awesome!! o awesome på fler sätt än ett, med våra planer. :D vi börjar vår sommar redan på lördag med lite racklett.. :D (eller hur fasiken det stavas, tur det inte är y eller u, kan ju inte skillnaden på dom i tal. :))



Ett litet tack-inlägg.. men de behövs ibland! för att visa hur mycket ni betyder för mig! :)

O min mamma o pappa så klart.. vet att du är här inne ibland mor.. o jag älskar dig så mycket ju, vad vore sally utan harry.. fasten du är tjatig o psyko.. vet ju vem jag ärvt mitt härliga psyke av.. hahaha!! :)


Ikväll blir det lite nördträff på linnégatan faktiskt!! det ska bli mysigt.. goa killar ju!! o pappa ska göra råbiff.. aldrig ätit det, ska bli spännande. :D Nu ska jag göra som min pappa brukar säga, rycka upp mig! :)

Have a lovely onsdag!! :)




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra inlägg

2010-05-06 @ 08:41:07
Postat av: Paulina

mysigt inlägg fis!!!

ja det är strängt nu ett tag men det löser sig snart vettu!! o med våra planer så kommer sommaren verkligen bli aweseome!!! o legendary!! :)

älskar dig massa mest!

2010-05-06 @ 08:41:35
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0