Bara för att jag är snygg!


Hejsan hoppsan!

Hur är det med er? med mig är det bara bra.. går mot tre lediga dagar nu!! fy fan va sköööönt! massa mys ikväll med tacos o paulina! :D kanske smyger till med lite tp med. :D Sen är det stora äventyrsdagen imorgon.. klockan 15.02 går tåget från halmstad till varberg. :D fan va roligt de ska bli.. låda!

En liten bild på detta.. hittade den o jag är ju sjukt grann.. i alla fall med bruna linser o blont hår. :D eller kanske inte sjukt grann.. lite glänsig o jävlig.. men jag gör ju ett tappert försök i alla fall.. :)



Måste nog lägga massa blonda slingor nu så de blir tjusigt inför sommarn.. sommaren som kommer bli awesome!! haha!

Är på gott humör idag! trevligt!

Ha en trevlig helg allesammans!



Kommentarer
Postat av: Paulina

du är så fin så min favoritskit!

2010-05-16 @ 22:39:52
Postat av: jasmina

Hej allt bra med dig? :-)

2010-05-16 @ 23:20:46
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: florentina

söt bild faktiskt och fin blogg, allt bra ?:)

2010-05-16 @ 23:46:41
URL: http://heyflorentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0