Awesome!


Vet att jag tjatar om det ordet en del nu, men de är de som gäller! O lördagen blev verkligen awesome! :)

Jag, paulina o pappa jan satte oss o grillade på altanen! ganska fesig grill men den gjorde vad den skulle.. både kött o majskolvar smakade bra! :)









Paulina drack en stor stark snabbt som fasen under grillningen o fick en sån go topp! så hon satt o var slirig. efter maten sminkade vi till oss, satte oss på uteplatsen igen o öppnade en flaska vin. :)





Efter ett tag som det blev lite kyligt flyttade vi in, spelade massa musik o tog sjukt mycket bilder. :)

Min röda klocka o mina röda solglasögon! För att det är AWESOME! haha!





   

   

   



Vid elva så åkte vi in till stan.. blev bulls. :) o där träffade vi våran underbara engelska vän Andrew Wilkinson!




 
Han ramlade över en stol precis vid oss, efter det blev vi vänner för livet. han följde med oss till tre heartsi sen.



På tre heartsi bjöds de till dans o lite dricka.. träffade en hel del "kändisar", bland annat strumpi o jimmy!







Vi gav upp ganska tidigt, redan vid två tror jag klockan va. så det var otroligt skönt att komma isäng så tidigt. vaknade utvilad vid tio. så åt vi en mysig frukost ihop! började mitt pass på giganten klockan 12 idag! Gott o se!!

Kommentarer
Postat av: p

myyyyseinlägg!! :)

det är bra att det inte är en bild vi tog!! haha!!

o du o ditt ljus!! är det ni två i sommar?? du är för crazy!!! pusss

2010-05-25 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0