Tvättat som fasiken idag. :D


Jajamen.. idag har jag tvättat hela dagen, tog båda mina o pappa sängkläder, jobbarkläder, massa handdukar o lite utgångsstassar så de bidde massa tvätt. så är precis klar nu.. har hunnit sola, dammsugit o städat hos bebisarna där i mellan. :D

Jag var o solade igår med.. o när jag stod där klev de in en äldre man.. o jag frågade han om han hade växel på en tjuga, de skulle jag inte gjort.. för precis när jag frågat såg jag att de inte var vilken man som helst utan de var en redig fyllegubbe o askalas var han. de tog min ungefär 5 min (låååånga 5 min) att få han att förstå att jag skulle växla på hemköp istället. men han frågade gång på gång, - va va de du skulle ha? kom efter många om o men ifrån han.. promenarade bort till hemköp, köpte cigg o fick växel. :) gick tillbaka till solariumet, o på den korta tiden jag varit borta hade alla fyra solaruim blivit upptagna o de var en i kö. (sträääängt) men fyllot är ju inte här i alla fall.. satte mig ner.. hon före mig i kön gick in o jag väntade i en kvart.. inte en käft kom.. o de var därför som jag i stort sett nästan sket ner mig när fyllot smög sig på bakom mig.. han hade suttit på toaletten hela tiden. han smög sig ner på en stol jämte mig. jag reste mig snabbt upp o till min räddning blev ett solarium ledigt. :D vadå spänning i vardagen??!! :D

En liten historia från mig till er. :D

Du är guld värd! :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

haha vilken jävla historia!!

stackare där!!

men jag uppskattade den!! :)

älskar det!

2010-03-01 @ 19:04:11
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0