Happy!


Mm, jag är glad idag! Packade upp lite filmer o grejer på jobbet o då helt plötsligt ligger den framför mig.. the boon dock saints 2! :) :) visste att den skulle släppas snart, men tänkte inte alls på att vi skulle få in den! så den köper jag idag, o jag hoppas att du vill se den med mig i helgen plina? måste nästan se ettan igen då med.! för er som inte vet så är de min absoluta favorit film!!! :D "i catch you on the flipside" eller som plina sa när de begav sig "i catch you on the flipflop"! äkta lycka hos emelie idag, hoppas de håller i sig. :)

Annars är de lugnt.. har bara grillar i mitt huvud! hela grillsäsongen ska vara klar snart o de är första gången jag ska planera de. kommer ni köpa mycket grillar i år?

Snart helg! freedagsmys imorgon! :) sen blir de lite festligheter på lördag! allt med min gumma!

PUSSS!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0