Hallååå elleer!!??


Hur är det i stugan? Själv mår jag jävligt bra idag! har sovit underbart inatt o vaknade innan klockan ringde! :) ikväll blir de melodifestivalen med paulina o papps. ser faktiskt riktigt mycket framemot det! o de känns konstigt, har inte sett framemot en melodifestival på de år jag minns. haha! men jag är så taggad! o dricka lite alkohol o en runda på stan sen. kan inte bli trevligare! ;) så jag kommer nog inte vakna innan klockan ringer imorgon. men jag får ta de issigt! o paulina har värk i halsen så de blir lugnt för henne med. men lite crazy kan vi bli, kan ju gå ut hårt o tagga ner under kvällens gång. :)

Ska föreviga kvällen med lite bilder så de får ni se senare! :)

Ha de gott så länge allesammans!! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja det blir en passiv kväll!!

men det brukar vara dem som bliir bäst :)

melodifestivalen...ja vi får väl se hur det blir...

du är ju så taggad för den!! haha!!

bara jag har lite cider så blir det nog bra!! :)

ses sen min skit!! pusss

2010-03-13 @ 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0