Fredagstradition!


Japp! ikväll blir de en gammal hederlig fredagstradition.. känns som det var längesen nu.. har varit massa festligheter o annat i vägen... eller har jag fel paulina? för det känns som att det var ett tag sen. :) så detta ser jag framemot.. är ledig fredagen till ära idag med. :) så ska åka o handla med paulina lite senare idag.. just nu sitter hon nog med tenta.. fy fasiken! hoppas det har gått bra för er allesammans. hållar alla tummar jag har. :D

I stockholm gick de jätte bra... massa goa tjejer som man lärde känna.. en tjej från helsinborgs butiken som jag klickade med direkt. synd bara att hon inte är KL egentligen, så hon kommer inte vara med i framtiden... vi fick tre rätters o grejer på hamburger börs eller vad det hette på kvällen.. sen var de show där, med bland annat ola forsmed.. o gud va go han är.. skrattade gott åt ett par grejer han gjorde, men det var bara jag som skrattade i vissa lägen.. då skulle paulina varit med..  vi skrattar gott åt samma grejer.. (som att slå sig ner i någons soffa) haha!

Imorgon, lördag blir de jobb o sen blir de massa mys hemma hos min donna... ska mysa som bara vi kan. :D o attans trevligt hade vi när vi var på eurostop nyss.. gott gäng. :D



Vadå bjuder på den???!!! hahaha! men är tvungen.. ser ju ut så..






Längtar massa till den 25 maj.. :D :D glad i hjärtat!



Tjohej allesammans.. ha en trevlig kväll.. :)



Kommentarer
Postat av: Rasmus!

Kan man längta mer än jag??? usch som det längtas på denna sidan! puss

2010-03-26 @ 18:39:59
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Sköt om dig och ha en tokhärlig helg!

2010-03-26 @ 18:56:08
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0