Fick ett ryck!


Sitter här med min nya spotify.. har ju fått de nu vettni.. :D o ni ska se min egna playlist.. där snackar vi blandad kompott. :D o playlisten heter ju givetvis gobbens egna. :D

Ja, med rycket menar jag att jag fick ett litet bloggryck.. :) ska ta lite bilder.. ska bara ta upp ett album o välja ett nummer o ta den bilden.. vilken den än blir.. lite likt de kimsidimsi gjorde för längesen. :D

Första bild ut! håll i er. :D



Tack för den emelie.. är i alla fall från tysklands resan med papps o anette. 2008 måste de varit..

Nästa bild till rakning. :D



Förlåt paulina! men nu skrattade jag faktiskt högt!! fan va go du är!! I bilen till bulgarien 2007!



Åhhh världens bästa midsommar.. in ålaryd!! :D



Sommaren 2009! bästa förfesten hos malin! jävlar va kul vi hade!!

Nu orkar jag inte mer... hahah.. de tar sån tid för att ladda upp bilderna.. men ska fortsätta med de en annan dag.. :)

Ha en trevlig kväll allesammans!! :D

Kommentarer
Postat av: Kim

Du e go du.....



Album 7 bild 14 löser du d???



Kram

2010-03-15 @ 21:33:56
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0