12,5 timmar...


Ja, de låter inte så roligt va? haha! Men har faktiskt bara 10 timmar kvar nu. :) så det är ju en baggis! Igår var en raddig kväll.. shit var raddig jag var.. ont i halsen o ledsen i själen. gick o la mig vid nio o somnade jävlar då. sov bort "smärtan". men efter 11 timmars sömn så var jag lik förbannat lika tött som vanligt när jag vaknade. Men var inte ledsen i själen längre i alla fall.. bara lite. ;) har faktiskt mest ont i halsen, går på fishermens nu. :D Måste vila upp mig till den festliga helgen som väntar... fast ioförsig, blir jag inte frisk så dricker jag mig frisk. :)

Det kommer faktiskt vara lite festligheter på linné på fredag! Jag o paulina ska fira pappa jan!! han fyller åren imorgon! sen ska jag o paulina ut på kvällen... :D

På lördag vet jag inte vad som händer.. paulina ville nog inte köra en dubbel denna helgen, hon har massa o plugga. så får se vart lördagekvällen tar mig. :)

Ha en jävla bra torsdag! :)


Kommentarer
Postat av: kim

Inte kul att höra du e ledsen i själen. Gå in på Fredriks nya tjejs blogg så blir du troligtvis lite arg istället! Gjorde on t i hjärtat att läsa det.



Du... Kim e ledig Lördag om du inte finner nåt bättre :)



Ha en bra dag å krya på halsen!

PUSS

2010-03-18 @ 14:12:26
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0