Awesome helg när malin är hemma..


Ja, jävlar vilken helg.. jag har haft skiiiit kul men har haft en del av den härliga bakfylleångesten! En del grejer kunde man ju hoppat att göra... men men.. den har varit awesome!

Började fredagen här med goaste tjejerna! jätte roligt!!



O självklart de traditionella outfitsbilderna. :)








Malin kan så mycket konster hon. :D



Bra bild..



Lite bättre.. eller? :)



Skulle på lite klassiska gruppbilder.. dock så tar inte pappa jan som jag vill o sen så är ingen med på bilden heller... eller jag o paulina är.. hahahah!!!



O nu är ingen med.. awesome!



Eftersom de är mina allt så kände jag att jag ville ta lite bilder på oss tre. :D

   

   

   

   





















Jag nöjer mig med dessa bilder så länge.. ni får mer sen...

AWESOME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0