11/6-10


Fredag idag o det betyder att jag snart har semester i en vecka!!! :) vill att dagen bara ska springa förbi med glädje o skratt.. men icke.. dagen har börjat riktigt pissigt.. :(

Fick ringa en kund som, ursäkta mig, men var helt tappad.. var flippad över en grej som inte var fel egentligen, ja ni vet.. jag skakade o var helt förstörd när jag pratade med han. vid dom tillfällena så är jag verkligen fel person på detta ställe... men men fixade biffen i alla fall.. förhoppningsvis så handlar han inte här mer.

Vill att detta ska vara sommaren of awesomeness som ni kanske hört redan ;).. men det är massa som stör mig fortfarande! :( mycket jag själv.. jag måste skärpa mig. jag är ju en snäll människa.. eller jag tror att jag är de i alla fall.. jag vill alltid allas bästa, o även om jag blir sviken så bryr jag mig fortfarande.. har ganska svårt för att "pissa" på folk när det behövs.. så varför ska jag envisas med att bry mig o folk som inte vill att jag ska bry mig.. skärpning på emelie!!!! hoppas en veckas semester ändrar på det.. för jag pallar inte längre.. folk ska la vara tacksamma att jag vill vara deras vän.. jag är ju så awesome!! ;) eller? :)

Nog om gnäll!! jag har ju all rätt att vara glad o lycklig nu!! längtar sjukt mycket till söndag, får träffa paulina o gå igenom hela tunisien resan!!! o hon har köpt paket till mig.. men tror hon är mer glad för det än vad jag är. :D

 

(Rhodos 2009, lite tjuvig, bitter o dan)



Kommentarer
Postat av: Kim

Vi har en vecka på oss att reda ut alla funderingar!!!!

2010-06-11 @ 12:42:01
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0