Snart så..


Snart så är det helg!! helt jävla underbart.. det tråkiga dock är att paulina jobbar hela helgen. men mys ska de bli ändå.. inflyttningsfest ikväll! :) cecilia o micki som bor i stort sett grannar med mig.. då kan jag bli slirig ikväll, kan krypa hem.. eller rulla.. :D

Hoppas på fint väder imorgon så det kan bli lite stranden.. :) sen kanske ut o äta med paulina på kvällen, sen rundar jag av kvällen hos en jobbarkompis.. det bådar gott det här! :)

Jag sa till paulina att jag funderar på att sluta blogga.. ingen som läser eller kommenterar ändå, men sen visade hon att hon uppskattar den i alla fall... o kim!! Ni är mina mest trogna läsare! utan er hade jag fan skitit i den. :D




























Goa bilder!!!!!! :)

Ramos gamla blöja

Have a lovely fredag!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

säger bara en sak: AWESOME!

2010-07-09 @ 14:47:55
Postat av: Sofie

HÖRRÖDUUU!!! Jag läser varje inlägg - men kommenterar väl desto färre... :-) Alltid lika kul o läsa om dina galna upptåg.. :P Kram kram

2010-07-09 @ 14:59:44
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: kim

Jag måste ju ha uppdatering i ditt liv så det e klart du måste fortsätat blogga!!!!PUSS på dig

2010-07-10 @ 15:25:10
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0