Semestern har börjat!


Fick en smygstart på semestern.. grillade med pappa jan o anton. :D jätte mysigt.. drack en flaska vin så blev berusad.. men däckade gott sen.. ganska tidigt.. så är pigg idag.. paulina kom med semesterpaket innan jobbet, så studsade upp vid nio tiden..

Semesterskålen!!



Grillmästaren i go pose!!



Skål!!



Bra bild på pappa jan!!! haha!



Killarna spelade gitarr o trummor på sina telefoner.. underbart!!







Mysig kväll..

Nu är semestern igång. :)



Awesome!!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag hoppas allt att Anton kommer över på en grillning den söndagen jag är hemma =) hahaha

2010-07-24 @ 11:45:13
Postat av: Paulina

haha det är mig ett par goa bilder!! :)

jag väntar dock på de andra semesterdagarna!!! :)

2010-07-30 @ 14:27:03
Postat av: Rasmus

Nu har jag väntat tillräckligt länge. Kom igen nu, uppdatera så jag får se vad du har för dig!! pusss

2010-08-03 @ 12:28:32
Postat av: plina

hallao eller...när hade du tänkt uppdatera då?

vill se vad du gjort på din semester ju!!!

2010-08-06 @ 12:27:45
Postat av: Lisa

Hej, Undrar som de andra vad du gör på din semester..ser ju ingen uppdatering. vad har hänt med dig ???

miss you på jobbet ;-)

kram kram

2010-08-07 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0