Cypern 2010 Del 1!


På väg! Kimsi hämtade mig o paulina förevigade detta med en bild.. mina nya skor måste visas med.. fick bara sån satans skoskav av dom så det var sista gången under resan som dom användes.



Väl framme på flygplatsen, hittade en parkering efter många om o men.. kim kände att naturen kallade men de skvätte lite.. :)




Bubblet skulle öppnas o drickas ur!!



Efter bilfärden så blev de sånt tryck att korken flög iväg utan min aning o landade som tur e på kims bil o ingen annans. :)



Incheckade o klara.. i väntan på att kliva på planet. :D



Ett jätte stort plan. första gången för oss både på ett sånt stort plan. spännande!!



DRICKAN!! Nu var man törstig!!







När vi flyger over jugoslavien så säger jag. nu tar vi en bild så kommer vi ihåg att det är just nu som vi flyger över jugoslavien, då säger kim. ja, då ser vi ut som dom gör i jugoslavien. va hon nu tänkte, därav min frågande min. :)



Kim var lycklig över de hon beställde på taxfree, eller var hon?



Flygresan ner gick bra.. blev lite fulla på planet.. jag hade tröjl o komma in på toaletten. o detta bevittnade kim o jag skämdes att de hade synts.

Här är vi redan på dag 2, för vi kom ner så sent att det var rätt ner i bingen. :)

Storhandling på G!




Utsikten från vårt rum.. om man nu kan kalla de utsikt. :D



Vårt fina kök!! som jag älskade.. vet inte varför men jag uppskattade vårt kök!



Första inhandlning samt kims nudlar som hon hade med sig hemifrån! awesome!



Utgång!! Stassarna!!

 



Käkade på ett mysigt ställe där farbrorn gjorde köttet precis brevid! attans trevligt!



Skulle ta det lugnt denna första kväll.. kanske kolla på en trubadur o bara mysa. men blev stoppad av en man som skulle sjunga för oss.. o det tyckte kim var käckt så hamnde på bargatan. ett jävla liv, men gott! en tjej kom o bjöd på jellyshots, o de har jag aldrig testat så de fick de bli. sjukt äckligt!! o jag välte ut det lilla bordet. skar mig i näven, blev lesbisk o allt hände. :D



Åhh kolla turisterna! så söta vi är!



Måste ha kransar på semestern!!





Kissebild! varför inte?



En trevlig engelskman o hans far som ville ta bild med kim. attans käckt!! men va de e för mössa kim fått på sig vet jag inte..



Hur i helvete tänkte jag med denna posen???!!!! vad skulle jag gömma min arm.. från att inte synas i bild?



Träffade goa svenska tjejer, pauline o sofia! lesbisk som jag var för kvällen så bjöd jag givetvis ut dom på en dubbeldejt två kvällar senare. :)



Tjabbade gott o vandrade vidare in på ett ställe, men runt 3 snåret tyckte kim att de räckte o vi promenerade hemåt! men kvällen tog inte slut här.. kim tyckte de var fräsigt att sitta som buddha. :D



Då kom det en helkoslig norsk kille som tog bild på oss båda. :D



Vi bestämde oss för att ha följe med norske martin o de visade sig efter många om o men att han bodde på samma hotell som vi. så jag bjöd med han till vårt rum på en sängfösare o lite yatzi. :D kan inte ble bättre. :D



Vid fem snåret så knackade de på dörren en svensk kille vid namn martin som hade gått fel.. o han bad inte om ursäkt o gick utan han tittade in o frågade vilka som var där.. så vi bjöd in han också. :)



En händelsrik kväll som antaglien slutade med att norsken kräkte.. han var inne på toaletten läääänge innan han bestämde sig för att gå hem.. jag kan ju inte hjälpa att jag blandar så starka sängfösare. :D o svenske martin var trevlig, gillade hurricane o var vänsterhänt. :D





Kommentarer
Postat av: kim

Juggar ser ut så jag lovar!!!

2010-07-05 @ 23:03:58
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag vill tillbaka nu!!!!!

2010-07-06 @ 07:05:55
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Kim

DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)DEL 2 :)

2010-07-15 @ 10:26:24
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0