Cypern 2010 Del 2!


Ja, då var de dagen efter den "hårda" kvällen.. de bidde ju sent o en del alkohol! Kim visste inte om hon skulle spy eller rapa när vi låg vid poolen. :)

Då finns de bara en sak som hjälper. cola! o i detta fallet även gotham city! den spelades så lägligt när kim satt o samlade krafter. :)



Jag mådde så bra så... i alla fall innan vi käkade, sen tog de lite illa.. men löste sig efter några dopp! :)



Så tjusig såååå till kvällens mat. :D



Stassarna!

 



Den här kvällen blev lugn o fin o man inte räknar med att kim gifte sig. :D med en italienare som vi tyvärr inte tog namnet på.



Efter maten o någon drink ramlade vi upp på rummet o spelade ett parti yatzi o tog en redig sängfösare som gjorde vad den skulle. somnade gott efter den. :)

En ny underbar dag vid poolen.. kim var så fin när hon flöt i poolen.. :D



Jag är graciös på mitt egna lilla vis. :D



Stassarna!

 

Dubbeldejt med goa tjejerna! :)

Vackraste Kim!



Goa Sofia!



Söta Pauline! (strängt o säga Pauline, när det ska vara med a på slutet)



Jag var givetvis med också. :)



Det godaste på hela resan.. pasta carbonara! mumma!



Jag o kim trodde att det skulle vara värsta partykvällen med tjejerna, men sofia mådde dåsigt, dassigt o dant. så de gick hem efter middagen. då passade jag o kim på att leka turister!



Sen gick vi hem o satte oss på ballan o spelade yatzi!



Grannen, den vänsterhänte Martin satt själv på sin ballkong, skulle åka hem tidigt dagen efter, men jag tyckte inte han kunde sitta där själv. så vi bjöd över honom på gissa vad? jo yatzi o sängfösare. :D den jäveln kom o satte två yatzi. då blev han äckel med kim.. hon bidde så bitter. :)





Fast här tycker jag hon ser glad ut. :D



Vi satt o tjatade till sent på natta.. väldigt trevligt.. men var ganska pigg dagen efter i alla fall..

Frukost på rummet. :D



Konster i poolen. :D







Jag är ju så fruktansvärt graciös.. alldeles katastrof..

Stassarna!

 



Den här kvällen var ju lite speciel eftersom oscar skulle komma ner... eftersom hans buss stannade utanför vårt hotell så åt vi kvällsmiddagen där. mysigt.. en servitör/inkastare med världens hemskaste frisyr blev så glada i oss o skulle tjabba... han såg lite ut som en porrstjärna.. haha.. o pratade lite svenska gjorde han med. käckt. :)

Turisterna!!



Sjukt goda strawberrydaiquiri (hur fan stavas de?!)



Han bidde lite kärvänlig, "porrstjärnan"!



På väg till rummet så träffade vi ett par riktigt stränga o fulla danskar.. en av dom spillde ut kims drink, men han var faktiskt snabbt upp o köpte en redig jossagrogg till henne.. o den smakade vill jag lova.. kim uppskattade en redig jossagrogg i det läget. :D



Träffade på magnus som vi sett runt poolen på dagarna.. kimsi hade ett gott öga till han.. tjabbade lite o bjöd givetvis med han till rummet på ett parti yatzi o lite sängfösare. :D haha!!



O så hade ju äntligen oscar kommit.. så han, nikki o hennes kompis jenna kom till vårt rum på lite förfest. :D

Nikki o jenna!



Oscar o magnus!



Förlåt kim! men hittade denna bilden o jag älskar dig på denna.. har inte sett de innan.. o oscar ser ut att somna när som.. haha!!



Lite piggare här i alla fall. :D men va har hänt med din tunga kim? är de breezern som jävlas så? :)



På väg till la stada.. eller bargatan som det kallas i cypern. :)



Syskonkärlek! :)



Kimkärlek!! :) :)



Gott gäng!



Det bästa med att vara utomlands är ju att allt är öppet.. så på väg till ett ställe så stannade vi till o köpte förfriskningar o kim köpte sig en twix. :)



Här är vi inne på ett ställe som hette starskys eller nått liknande.. bra drag med mycket rök.. kim hade lite svårigheter i ögonen.. men vi dansade o höll låda. här ställer jag mig o ska posa med oscar.. men då går han..



Allesammans!



Endast för din skull paulina... hon tycker detta är den bästa bilden på mig från hela resan.. o jag ser varför.. :)



Helt plötsligt under dansens gång så fick kim en drink över sig.. antaglien någon på övervåningen som hällde eller tappade ut sin drink över dansgolvet.. men vi tog tillfället i akt o använde det som ett fototillfälle. :)



Sen träffade vi två goa killar, en norsk o en svensk.. o eftersom kim hade värk i ögat o klockan var ju endå halv fyra så bjöd jag med dom hem till vårt hotelrum på.. ja.. yatzi o ett par rediga jossagroggar... kan även kallas sängfösare. :)

På väg hem så handlade vi lite sprit o mat.. kim hittade en hatt till chris. :)



På gånga hemåt. :)



Fylleyatzi på höööööög nivå!!





Min egna favoritbild från resan.. jag mådde så himla gott just här... lovely!!



Kvällen o natten var riktigt underhållande på flera sätt... visa grejer var riktigt chockande.. det är inget jag vill ta upp på här.. men om det är någon som vill veta så får ni fråga.. haha..

Dagen efter mådde jag tjuvigt.. fy fasiken.. men det kommer i den spännande avslutningen Cypern, del 3!!







Kommentarer
Postat av: kim

Oj nu e du ikapp!

Får lösa det med endaste gång

2010-07-19 @ 22:55:30
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: kim

MEn vad jag längtar tillbaka

2010-07-19 @ 22:56:42
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0