1 dag kvar!


Sen går jag på semester... fan va nice.. det är verkligen välbehövligt!! o det kommer bli så awesome, eller vad säger du paulina? vi har ju inte varit ledig ihop på mer än tre veckor.. tänk så kämpigt vi har haft de.. :) men de senaste dagarna har jag nanat hos paulina i skedala o det har varit så mysigt.. tittade på snabba cash i förgår. tycker inte riktigt om den, kollade bara på den pga joel.. för jisses va grann han är. :)

Annars inget nytt i mitt liv.. inget jag vill skriva om här i alla fall.. det spar jag till mina närmsta.. :D

Kiiiiim, när ska jag komma till dig? göra varberg?? :) o du får ju komma till mig o pappa jan med. :)

Meine rasmus.. jag är ledig den helgen o måndagen efter.. AWESOME!!

Gott o se allesammans o ställ bilen! :)



Mmm, gosegoooos!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Underbara nyheter min kära! då kan vi ha en hejdundrans lördag natt och kanske till och med en småfylla på söndagen! Längtar enormt!!!

puss

2010-07-22 @ 20:56:02
Postat av: Anonym

ställ bilen :) gott o seeee!!!

2010-07-22 @ 22:54:36
Postat av: kim

Nästa Torsdag!

Pernilla Wahlgren- is the shit

2010-07-23 @ 08:57:01
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0