Kollage 2009!


Det var så mysigt med ett litet kollage.. så fortsätter med de idag.. men då får alla vara med o inte bara fridis!

Har ju glömt o nämna min underbara lördag! de var jag o min plina. började med god middag på fox and anchor. as gott! vi hade inte särskilt höga förväntningar, kanske därför som vi blev så positivt överraskade. satt o tjabbade o hade mys, sen var de bio vid halv tio. snabba cash! enda anledningen till att vi gick på de var på grund av joel. o guuuuuud va fin han är. kände mig helt konstig efter bion. :) sen gick vi in till bulls, fick ett bra bord, drack lite o pratade. kom fram lite trevligt folk o tjabbade. :) efter de ramlade vi in på fox and anchor igen. dansade oss lite svettiga. :D de var en riktigt trevlig myskväll med lite party på slutet. :) 

Två bilder blev de bara.

 


Lite bilder från underbara 2009!

MIDSOMMAR i Ålaryd! den bästa midsommar hittills. :) bara jag o min tjejer i ett hus på landet. :) o så hade man ju inte träffat malin på ett tag heller.









Midsommardagen.. åkte hem för att ta en traditionel utgång hemma! :) Tjejerna, charlotte o robin joinade på en liten förfest. :)





Liten fest hemma hos min kollega Linda.. fest för kassa/lager, där plina kom o joinade sen. :) hamnade ute sen o blev väldans slirig! ;)





Den bästa förfesten på hela sommaren.. hemma hos malin! massa mysigt folk. alla man tycker om! bästa!











Kvällen efter var de jag som höll i trådarna på linnegatan. attans trevligt de med! tror denna helgen klassas som sommarens bästa, i alla fall för min del! :)











Paulina bjöd på trevlig drinkfest i spoonvalley med lite goa fruntimmer!



En attans trevlig tisdag med dessa damer som slutade med att en väldigt full emelie gick till statoil mitt i natta med carro. :)



Förfest hos underbara björn o ella! där meine biatch var med! (saknar dig kaaaeeren!)







Liten förfest hos mig med kim som hedersgäst.. fast de e klart.. de är hon alltid när hon är med. :)







En lugn kväll på bulls som slutade med att malin fick låta cykeln stå istan. :D



Jag o mamma var på Rhodos!! :) :) :)





Värsta kvällen på de här året. hade skit kul, men båda två blev så jävla sliriga. kommer inte ihåg hur vi kom hem eller hur kvällen slutade. fy fasiken!



Kvällen efter hade jag förfest, men kim som hedersgäst i vanlig ordning. :) men hon fick styra upp allt.. mådde ju inte så bra. :) de var faktiskt första kvällen som jag träffade grannsidannsi. :)





Ramlade i plinas kök!



Kim stora 25 års fest i varberg!







Gigantos julfest!





Nyår!! hemma hos mig! attans trevlig kväll!





Det var lite från mitt 2009!

Hoppas på ett bättre 2010!

Första bilden på mig o hjärtat 2010, hoppas de fortsätter i samma anda! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! ett helt kollage o ingen kommentar. :(

2010-01-20 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0