Jag mää!


Paulina, www.cocktail.blogg.se har gjort så fina kollage. så ville med göra de. men har tyvärr inte mina gamla bilder sparade på de viset. så denna gången blir de ett kollage från Bulgarien 2007. :D

Laddade till tusen!



Första utgången!

   

Förlåt tjejer. Men guuuud va bra ni är!


Utgång andra kvällen!



Så här kan de gå när man är sist in när tre tjejer behöver skita samtidigt!



O sulan var givetvis med på semestern!







Malins kille!



Go kille jämte paulina. :)



Bra bild!



Min kille! :)



Paulinas kille... nej, inte riktigt.:)








Hur bra som helst...

Orkar inte mer nu.. de får du.. :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha nej inte direkt...



men emelie, skitbilden kunde du ju ha hoppat!! annars gillar jag det...lite klent kollage dock!!



förväntar mig mer nästa gång!

älska dich!

puss

2010-01-30 @ 14:36:20
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0