Hemmas plina!


Idag är jag hemma hos plina o hennes family! helt lovely! så mysemys att umgås med familjen nilsson! :) nu ska va snart börja på maten hoppas jag, börjar bli attans hungrig! idag har varit en mys dag med plina, kollat lite istan o eurostop. köpte en ny plånbok. :D tjuse! o en ny berlock till mitt armband. en pickadoll! :D blivit någorlunda påverkad av johan falk o min kille frank. :D 

Sitter o bloggar hemma hos plina.. tänkte se om de finns någon fin bild.. men ser inte vilka bilder de är.. så nu tar jag bara en i högen så får vi se vad jag bjuder på denna fredag! :)



Vadå tajmat.. haha! de bidde på mig själv! på kims fest!

På malin o carro från en förfest i somras! :)

 



Paulina förlåt! men guuuud va roligt att jag fick just den! nu är jag nöjd! :)

Ha en underbar fredag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Kaeren

Miss you too emely!

2010-01-18 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0